Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Türkçe - Genel
 Yazilim Destegi
 backface...
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

kodoman
Starting Member

2 Posts

Posted - 02/11/2005 :  09:29:45  Show Profile
Düsük poligonlu, gerçek zamanli renderlanacak bir karakter yarattim. Ancak bir parçanin kalinligi yok, yani plane halinde. Bu parçaya arkadan bakildigi taktirde, normal olarak, backface-culling nedeni ile görülmüyor. Ancak ben bunun görünmesini istiyorum, eger mümkünse, vertex adetini arttirmadan bunu yapabilmem mümkün müdür? Veya kolayca nasil yapabilirim...

Yardimlariniz için tesekkürler...

Admin
Forum Admin

Turkey
649 Posts

Posted - 13/11/2005 :  15:58:44  Show Profile  Visit Admin's Homepage
parçanin üzerindeki malzemede 2-sided seçenegini isaretleyin.

eger viewport'da da arkasini görmek istiyorsaniz cismin properties ayarlarindan "backface cull" seçenegini kaldirin.

Sevgiler

/Cuneyt
Go to Top of Page

kodoman
Starting Member

2 Posts

Posted - 14/11/2005 :  08:32:22  Show Profile
Sagolun, baska yoldan çözdüm: Neyneyi klonlayip(ayri bir "smooth group" ayarlanmasida lazim), "normal modifier'i" uyguladim. Bunu ilk nesneye "atach" edip, tüm vertexleri "weld" ettim.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.05 seconds. Snitz Forums 2000