Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Türkçe - Genel
 Yazilim Destegi
 texture'de büküm
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

erolak
Starting Member

Turkey
3 Posts

Posted - 13/07/2004 :  18:39:41  Show Profile
selam ben erol
size söyle bir sorum olacak
yapmis oldugum bir box nesnesi var ve buna bir malzeme atadim (wood)
malzemeye bend uyguladigim zaman kaplamaninda box ile bükülmesini
istiyorum nasil yapabilirim ?
simdiden tesekkürler.

Admin
Forum Admin

Turkey
649 Posts

Posted - 13/07/2004 :  18:54:45  Show Profile  Visit Admin's Homepage
wood gibi procedural texture'lar rengi genelde noktanin cisim üzerindeki lokal pozisyonuna göre verir. Yani cisim sekil degistirirse yüzey de degisik lokal koordinatlara tasindigi için doku cisim yüzeyinde yüzer. Bu yüzden lokal koordinat kullanmak yerine cisim yüzeyine yapistirilan ve csim ile birlikte egilen "texture koordinatlari" kullanilir.

Eger wood texture'unda coordinates kisminda Source'u "Explicit Map Channel" yapip cisme "bend"den önce bir UVW mapping modifier'i koyarak texture mapping atamasi yaparsaniz sorun kalkacaktir. (wood grain thickness'ini düsürmeniz gerekebilir)

/Cuneyt
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.06 seconds. Snitz Forums 2000