Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Türkçe - Genel
 Yazilim Destegi
 Hyper GI, QMC...
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sharlock
Starting Member

5 Posts

Posted - 02/06/2004 :  14:46:47  Show Profile
Quasi monte carlo yu Hyper GI dan ayiran fark nedir?
Ornegin HyperGI in hareketli sahneler icin kullanisli oldugu belirtiliyor. QMC nin ne tur uygulamalarda faydasi vardir?
Bu arada Micro Triangle Discplacement i bazi programlarin New features
listesinde goruyorum. Aciklayabilir misiniz lutfen bu ozelligin ne demek oldugunu.
Te?ekkurler

Admin
Forum Admin

Turkey
649 Posts

Posted - 02/06/2004 :  15:13:57  Show Profile  Visit Admin's Homepage
Hyper-GI nedir ben de bilmiyorum. Cebas'in Final-Render içersine ekledigi bir GI hesaplama yöntemi, verdikleri "Hyper GI" da onlarin uygurdugu bir isim. Açiklamalardan anladigim kadariyla photon mapping ve/veya Irradiance cache karisimi/arasi bir yöntem. Tahminimce animasyon boyunca GI hesabini belli noktalarda belirli örneklemelerle yapiyor. ne oldugunu tam bilmedigim için daha fazla ne desem yalan olur. Ama kalite ve dogruluk olarak çok iyi olmadigi yaziyor internette sagda solda, ben hiç kullanmadigim için bisi diyemem.

QMC dogasi geregi rastgele örneklemeler yapar bu yüzden hizli render alindiginda animasyonda titrer.

Micro Triangle Displacement, render aninda yüzeylerin pixel'den küçük olacak sekilde tesselate edilmesi ve displacement map'in bu çok çok yogun geometriye uygulanmai ile çok detayli displacement elde etme yöntemidir.

http://www.splutterfish.com/sf/tech_gallery_index.php adresinde Brazil 2.0'a koymayi planladigimiz displacement map'in alpha test sonuçlarindan bazilarini görebilirsiniz.

/Cuneyt
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.05 seconds. Snitz Forums 2000