Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Türkçe - Genel
 Web Sitesi ile Ilgili
 quickdirt algoritmasi
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

izi
Starting Member

Turkey
1 Posts

Posted - 11/08/2003 :  14:44:54  Show Profile  Reply with Quote
merhabalar,
Quickdirt plugin' inin calisma mantigi hakkinda kisaca bilgi verebilirmisiniz? genel olarak herhangi bir yazilim paketiyle (ozellikle maya) yuzey analizi yapmanin yolu nedir(cok basit sadece girinti ve cikintilari belirleyip ona uygun bir ramp texture uygulamak). genel bi algoritma varmidir? tesekkur ederim

Admin
Forum Admin

Turkey
649 Posts

Posted - 11/08/2003 :  17:42:51  Show Profile  Visit Admin's Homepage  Reply with Quote
Merhaba,
yüzey girinti ve çikintilarini belirlemek için kullanilabilecek bir yöntem yüzey egriligini (curvature) hesaplamaktir. Curvature'i kenarlarda yada face'in tamami için hesaplayabilirsiniz. Daha sonra dediginiz gibi curvature degerine göre bir ramp uygulanabilir.

/Cuneyt
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.05 seconds. Snitz Forums 2000