Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

 All Forums
 Türkçe - Genel
 Yazilim Destegi
 Export
 Forum Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

darklight
Starting Member

Turkmenistan
2 Posts

Posted - 30/05/2003 :  18:02:48  Show Profile
selam simdi bir 3D oyun yazdigimizi düsünelim. Yapmak istedigim 3D'de modelledigim bir modeli script ile kendi istedigim formatta binary bir dosyaya yazdirmak (3DS'den okumak etkili bir çözüm olmadigi için böyle bir yola gidiyorum ,chunk sistemi sayesinde 3DS en az yer ikapliyo ama istedigim, keyframe ve texturing ile ayrintilari tam elde edemiyorum) herneyse ilk once ben hic script yazmadim 3DS Maz ile)

-Simdi üç tip yapi düsünelim
Lanscape
Actor
Item

yeryüzü sekilleri için istedigim vertex coord, texture coord,
ve texture bilgileri, vs arti birde keyframe kullanmak istiyorum.

(bu verilere nasil ulasirim Elinizde ornek bir script
Herneyse ilk once nerden baslamaliyim boyle bir sey için ornek tuturial scripting varmi

Daha sonralari burda oyun için (amac artisti alistigi environment cikarmadan calisabilecegi ortami yaratmak ,oyunun grafik toollarini burda gelistirmek yani)
texture shader , liquid animation, smoke animation ile ilgili

amacim yukaridaki seyler nereden baslamaliyim ...

  Previous Topic Topic Next Topic  
 Forum Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.03 seconds. Snitz Forums 2000