Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Türkçe - Genel
 Web Sitesi ile Ilgili
 quickdirt algoritmasi

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

Smilies
Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D] Black Eye [B)]
Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D] Dead [xx(]
Disapprove [V] Eight Ball [8] Evil [}:)] Kisses [:X]
Question [?] Sad [:(] Shock [:O] Shy [8)]
Sleepy [|)] Smile [:)] Tongue [:P] Wink [;)]

   -  HTML is OFF | Forum Code is ON
 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
izi Posted - 11/08/2003 : 14:44:54
merhabalar,
Quickdirt plugin' inin calisma mantigi hakkinda kisaca bilgi verebilirmisiniz? genel olarak herhangi bir yazilim paketiyle (ozellikle maya) yuzey analizi yapmanin yolu nedir(cok basit sadece girinti ve cikintilari belirleyip ona uygun bir ramp texture uygulamak). genel bi algoritma varmidir? tesekkur ederim
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Admin Posted - 11/08/2003 : 17:42:51
Merhaba,
yüzey girinti ve çikintilarini belirlemek için kullanilabilecek bir yöntem yüzey egriligini (curvature) hesaplamaktir. Curvature'i kenarlarda yada face'in tamami için hesaplayabilirsiniz. Daha sonra dediginiz gibi curvature degerine göre bir ramp uygulanabilir.

Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.03 seconds. Snitz Forums 2000