Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Türkçe - Genel
 Diger
 bir yigin soru

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

Smilies
Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D] Black Eye [B)]
Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D] Dead [xx(]
Disapprove [V] Eight Ball [8] Evil [}:)] Kisses [:X]
Question [?] Sad [:(] Shock [:O] Shy [8)]
Sleepy [|)] Smile [:)] Tongue [:P] Wink [;)]

   -  HTML is OFF | Forum Code is ON
 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
Deniz Posted - 17/11/2002 : 12:30:39
wow birakin problemime çözüm getirmeyi cüneyt özdas gibi discreet sayfalarinda referans gösterilen ve tüm dünyada plug ini kullanilan bir kisiden cevap almaktan dolayi epey gururluyum .
neyse kisisel görüsler bir yana ...
bir yildir max kullaniyorum . insan karakterleri üzerine modelleme ve dokulama üzerine çalisiyorum ...
fakat simdi maya ön plana çikti . final fantasy ve spide man ile prim yapti . benim hala max kullanmam bir sekilde sizin pluginlerinizin olusturdugu reklemasyona dayali . maya veya max ?
bunun yaniti herhalde benim gibi birçok kisiyi rahatlatacaktir .
ayrica organik dokulama ile ilgili sitelere nerelerden ulasabiliriz ?
3dstation.net 'de bir tanesine rastlamistim ama pek detayli degil .
displacement ve bump arasindaki ince çizgiyi kesfetmeyi ve photoshop 'ta 1/4 pixel kullanarak yüz hatlari olusturmayi nasil ögrenebiliriz.
sanirim biraz uzun oldu . cevaplarlar için simdiden tasekkürler ...

1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Admin Posted - 17/11/2002 : 17:09:48
Estagfurullah

Maya / Max: bu konuda söylenebilecek pek birsey yok. opel mi iyi, Volkswagen mi sorusu gibi bisi. iyi ve kötü olduklari seyler var. Ferrari en iyi dersen o da rahatsiz, alti alçak falan. Tek diyebilecegim sey "önemli olan is çikartmak". Is yaptiktan sonra her program iyidir. Çogu insan Maya'ya geçiyor, genelde begeniyorlar. Ama birçok kisi de taniyorum ki bir türlü Maya'ya isinamiyor, LW veya MAX tercih ediyorlar. Zamanla oturacak seyler bunlar. Holywood'da tercih edilmesi, senin de ayni seyi tercih etmeni gerektirmiyor. onlar için önemli olan doneler senin donelerinden farkli olacaktir. Bu biraz Ayse ile mi çikayim Fatma ile mi çikayim gibi cevaplanamayacak bir soru. Bunu sen bileceksin, 1 yil kisa bir süre (ben 11 yildir ugrasiyorum hala bu soruya cevap veremiyorum mesela ). Acele etmeye gerek yok: önemli olan genel 3D, ve computer graphics konularini, tekniklerini ögrenmek. Araba kullanmayi bildikten sonra Ford da kullanirisin, Citroen de .

Organik Doku: Walla web'de bi dolu var. su anda aklima gelen yok. Aramam lazim. Benim yerime sen ara, hem aramayi ögrenmis olurusun bir yandan. O da edinilmesi gereken bir meziyet. Bigiye ulasmayi ögrendikten sonra kisilere bagli olmadan kendi kendine yetecek sekilde kendi istedigin yönde rahatlikla ilerlersin.

Displacement / Bump seçimi: Bu tamamen projeye bagli. Uzaktan görecegin bir cisme displacement vermenin ve render'i yavaslatmanin bir anlami yok. Ama yakindan göreceksen, ve profilinde kabartilarin eksikligi göze batiyorsa displacement gerekebilir. Genel olarak söyleyebilecegim sey önce bump map kullan, baktin ki bazi seyler eksik ve gözü rahatsiz ediyor o zaman displacement kullanmayi dene. Bu daha çok projede ne derece detay istedigine bagli. Ama unutma ki gereksiz yerlere detay koymakla harcayacagin kaynaklari daha önemli yerlerde kullanmak daha iyi sonuç verecektir.

photoshop 'ta 1/4 pixel kullanarak yüz hatlari olusturmak: bunu anlamadim. nedir?

Not: Bu konu genel olarak benim yazilimlarim ile alakali olmadigi için buraya tasidim.

Sevgiler

Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.05 seconds. Snitz Forums 2000