Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Türkçe - Genel
 Diger
 referance resim

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

Smilies
Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D] Black Eye [B)]
Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D] Dead [xx(]
Disapprove [V] Eight Ball [8] Evil [}:)] Kisses [:X]
Question [?] Sad [:(] Shock [:O] Shy [8)]
Sleepy [|)] Smile [:)] Tongue [:P] Wink [;)]

   -  HTML is OFF | Forum Code is ON
 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
redmd Posted - 24/08/2004 : 09:20:03
cüneyt hocam modellemek için kullandigim yüksek çözünürlü resmi
maxte model üzerinde referans olarak kullandigim zaman viewport ta
atadigim zaman cözünürlük referansi kullanamiycagim sekilde düsüyor ayrinti için zoom giremiyorum bunun için ne yapmam lazim texture correction kullandim gene olmadi birde maxte real time shader ile bilgi almam mümkünmü softimagede duydum oyun modellemede kullaniliyormus genelde viweport ta texture ü render kalitesinde gösterebiliyorms

saygilar[:)
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Admin Posted - 23/10/2004 : 00:45:29
Bu konuyu yeni bir baslik altinda sorarsaniz forumun anlasilirligi ve düzenini korumus oluruz.

Kisa cevap: extrude'uz zaten en distaki alanlari kapatmasi lazim. Orada bir hata mi oluyor yoksa siz normalde olmasi gereken delikleri de mi kapatmak istiyorsunuz?

Sorunuzu bu konulara açiklik getirerek "yeni bir baslik altinda" sorarsaniz oradan devam ederiz.

Sevgiler
redmd Posted - 08/09/2004 : 11:18:03
cüneyt hocam tesekkür ederim
birde max6 da yaziyazarken birsorunum var yaziyi yazdiktan sonra editablepolye ceviriyorum sonra polygonlarini extrude ettiktensonra harflerin alt tarafindaki border leri
seçip capholes uyguluyorum ama r harfi o harfi vs. harfler capholes uygulandigi zaman sorun cikiyor o harfinin çindeki iki Border a teker teker capholes veremiyorum

eyer yardimci olursaniz sevinirim
saygilar
Admin Posted - 07/09/2004 : 17:21:10
SDK: Software Development Kit. Genellikle bir sistem ya da uygulama için eklenti/alt uygulama yazmak için gereken dosyalar toplugudur. 3ds max'e plugin yazmak için -mesela- 3ds max SDK'i gerekir.

Sevgiler
redmd Posted - 27/08/2004 : 18:41:00
cüneyt hocam cok tesekkur ederim birde sdk diye bir kisaltma duyuyorum
yarim yamalak biseyler duydum ama sizede sormak istedim nedir bu sdk
ne ise yarar acilimi nerdir acaba birdr max 6 da kendi hdri image mizi kendi yarattigimiz scane den olusturacak panoroma render denen
denen birseyle urasiyorum max 6 nin help inda var ilgilenenler için soylemek istedim

saygilar
Admin Posted - 24/08/2004 : 13:49:55
Merhaba
Customize->Preferences->Viewports->Configure Driver altinda viewport için backgrund ve texture büyüklüklerini ayarlamaniza olanak veren birkaç parametre olmali.

Max6 ve sonrasinda da oyun üreticilerinin malzemelerini direk max içinde görebilmeleri için DiretX 9 Shader malzemesi eklendi. Eger viewport'unuz DirectX 9 kullaniyorsa bunula bir cisme full size texture kaplayabilirsiniz. (Mesela colortest.fx shader'i ile)

Umarim faydasi olur

Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.06 seconds. Snitz Forums 2000