Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Türkçe - Genel
 Diger
 Software 3D Engine

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

Smilies
Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D] Black Eye [B)]
Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D] Dead [xx(]
Disapprove [V] Eight Ball [8] Evil [}:)] Kisses [:X]
Question [?] Sad [:(] Shock [:O] Shy [8)]
Sleepy [|)] Smile [:)] Tongue [:P] Wink [;)]

   -  HTML is OFF | Forum Code is ON
 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
skate Posted - 01/11/2003 : 01:36:32
Geçen gün bir arkadasimla yillardir yapmayi planladigim bir seyi gerçeklestirmek için karar aldik. Su ana kadar birçok 3D effect codelamis olmama ragmen hiç halihazirda, adam akilli bir software engineim olmamisti. Low level codingde benden daha iyi olan arkadasim gerekli plot, poly, texture v.s. olaylari halledecek. Engine'i yazmak da bana kaliyor. Soru özellikle Cüneyt'e. Tüm algoritmalari biliyorum ancak en güncel tutoriallar hakkinda bana yardim edebilir misin? Farzet ki filled vector bir engine yapiyorum. Camera var aptal aptal objeler var. Standart bir vector city yapmak istedigimi varsayalim. Backface culling, distance, fog v.s. bu konularda en optimize routinelere ihtiyacim var. Elimdeki tutoriallarin bir çogu 1992-1997 arasinda yazilmis. Daha iyileri olabilir diye düsündüm hani

Cüneyt: Bu arada tavsiye ettigin kitaplari biliyorum. Bir çogunu order edicem. Ancak ben daha çok realtime olaylarla ilgilendigim için (tipik demo scenerim iste) o kitaplardan çok azi isimi görüyor. Realtime raytrace engine codelamak kolay. Sadece .01 fps biraz göze batiyor Bana nette bulabilecegim döküman tavsiye edersen sevinirim. Ancak kitap order etmekden de asla çekinmem.

P.S: DirectX, OpenGL v.s. teknolojileri ucundan bucagindan isin içine sokmamaya karar verdik (DirectDraw ile ekran açip direk Video Memory'e plot gibi...). Engine Turbo C++ ile 13h modeundan yazilacaktir. Ister inanin ister inanmayin bizler normalde mesgul insanlariz
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
skate Posted - 10/11/2003 : 10:41:43
Teskür
Admin Posted - 08/11/2003 : 17:25:33
thomas möller'in "Realtime rendering" kitabi, game programming gems ve graphics programming gems serileri bu tip konularda en iyi kaynaklardan sayilir. Yani sizin kasmaya karar verdiginiz konularda yeni algoritmalar var midir bilmiyorum. gems serileri eski olabilir ama realtime rendering'in 2. baskisi oldukça yeni.

onun haricinde IEEE ve ACM üzerinden yayinlanan paperlara bir sekilde ulasabilirseniz olasi yeni algoritmalari onlarin arasinda bulabilirsiniz.

kolay gelsin

Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.05 seconds. Snitz Forums 2000