Cuneyt Ozdas Forum
Cuneyt Ozdas Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
 All Forums
 Türkçe - Genel
 Diger
 reactor cloth

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Message:

Smilies
Angry [:(!] Approve [^] Big Smile [:D] Black Eye [B)]
Blush [:I] Clown [:o)] Cool [8D] Dead [xx(]
Disapprove [V] Eight Ball [8] Evil [}:)] Kisses [:X]
Question [?] Sad [:(] Shock [:O] Shy [8)]
Sleepy [|)] Smile [:)] Tongue [:P] Wink [;)]

   -  HTML is OFF | Forum Code is ON
 
Check here to subscribe to this topic.
   

T O P I C    R E V I E W
redmd Posted - 16/10/2004 : 13:07:26
herkeze selam benim buyuk bir sounum var su maxte reactorle yapilan cloth karekterin içine giriyo biri bana nasil yapacagim soylerse ve nerden yardim bulacagim cok sevinirim gercekten cok sikistim heeeeeeeeeeeeeelop

saygilar herkese (cuneytozdas hocamizada)
2   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
redmd Posted - 03/11/2004 : 10:35:48
cok sagolun hocam te#351;ekkur eder#305;m
Admin Posted - 23/10/2004 : 00:11:09
Benim reactor ile çok tecrübem olmadi maalesef. Bilebildigim kadariyla yanitlamaya çalisayim. Sorunu tam anladigimi söyleyemeyecegim. Iki olasilik var:

1. kumas simulasyonu sirasida karakter hiç dikkate alinmiyor, kumas sanki karakter yokmus gibi davraniyor
Bu durumda yapman gereken kumas ile karakterin çarpismasini saglamak. Gerekli ayarlari ben ezbere bilmiyorum; help'i ve tutoriallar sanirim çözüm olacaktir

2. Çarpisma var ama bazi yerlerde ve bazi karelerde kumas cismin içerisine giriyor
bu tip simulasyonlarda sikça ve herkes tarafindan (ILM falan da dahil) karsilasilan bir sorun bu. En büyük nedeni sedeni hesaplamalarin adimlar seklinde yapilmasi... Simulasyon adimlarini daha siklastirarak bu sorunu azaltmak olasi ama bu hesap süresini uzattigi için bir yerden sonra pek uygulanabilecek bir çözüm olmuyor. onun yerine birçok uygulamada karakterin disina biraz daha büyük "görünmez" basit bir kabuk karakter yerlestirilip kumas çarpismalari bu kabuk model ile hesaplaniyor. Render sirasinda bu kabuk görünmüyor (hide), kumas kabugun içine girse bile daha ince olan içerideki asil modele girme riski azaliyor.

3. Baska bir problem
Bu durumda sorunu biraz daha açiklamaniz gerekli

Sevgiler

Cuneyt Ozdas Forum © 2000 - 2003 Cuneyt Ozdas Go To Top Of Page
This page was generated in 0.03 seconds. Snitz Forums 2000